جنیان
البته خودم13 سالمه
پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 8:23 ::  نويسنده : ماتیران       

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، در سخنانی چگونگی شرکت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم را ارزیابی و در مورد جریان موسوم به انحرافی هم گفت: این جریان با جن انگلیس در ارتباط است و برخی مواقع کارهایی می‌کند که جن‌ها از آن متعجب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، حسین شریعتمداری پیش از ظهر امروز در همایشی تحت عنوان «انسجام داخلی، اقتدار جهانی» در محل مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی (عج) شهر قم که به همت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه اهداف و نحوه آرایش اصلاح طلبان در انتخابات، مهم است، گفت: انتخابات مجلس هشتم، برای اصلاح طلبان بسیار مهم است.

وی افزود: برای این افراد یک پروژه پلکانی تعریف شده است؛ زمانی که چند هدف در طول هم قرار می‌گیرند، بحث پروژه پلکانی به میان می‌آید و از اهداف مهم آن‌ها فرستادن هر قدر از افرادشان به مجلس است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه این افراد یک حلقه داخلی و یک حلقه خارجی دارند، گفت: به این افراد گفته شده حتی می‌توانید علیه آن‌ها موضع بگیرید و برنامه اصلی برای این افراد در بیرون از کشور بسته شده است.

وی با بیان اینکه وارد مجلس شدن برای این افراد مهم است، اضافه کرد: برنامه آن‌ها عمدتا این است که از انتخابات مجلس نهم برای شکستن الگوی نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: اگر اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کنند، اصلی‌ترین نقطه منفی برای آن‌ها این است که معتقدند اگر اعلام کنند در انتخابات شرکت می‌کنند در واقع اعتراف کردند شعار تقلب دروغ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ دروغ بوده است.

وی با تأکید بر اینکه من با جرأت می‌گویم بر اساس مستندات موجود نگاه مدعیان اصلاح طلبان در انتخابات به بیرون است، گفت: آن‌ها از درون کشور نا‌امید هستند و از مشکلات بزرگ آن‌ها در انتخابات این است که اگر شرکت کنند وزنشان مشخص می‌شود.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تشبیه اتفاقات سال ۸۸ به جنگ احزاب و فتنه خواندن آن اظهار داشت: فکر نکنید در فتننه ۸۸ عده‌ای خاص وارد شدند، بلکه به دلیل آنکه همه در صحنه وارد شده بودند می‌توان آن را یک جنگ احزاب نامید.

وی افزود: در فتنه۸۸ منافقان، بهایی‌ها، مارکسیست‌ها و... حضور جدی داشتند و اگر کسی متوجه این موضوعات نشده باشد، حداقل لیاقت حضور در پست‌های حساس کشور را ندارد.

شریعتمداری با بیان اینکه شیمون پرز با صراحت اعلام کرد که جبهه سبز و اصلاحات بزرگ‌ترین سرمایه آن‌ها در داخل کشور هستند، گفت: مصاحبه اخیر کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا با مشورت برخی اصلاح طلبان در بروکسل و لندن انجام شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان همه ظرفیت‌های خود را برای براندازی نظام در فتنه ۸۸ به کار بردند، گفت: اگر مدیریت مقام معظم رهبری نبود همه چیز رفته بود به دلیل اینکه فتنه ۸۸ بسیار گسترده بود و نمی‌توان آن را شوخی نامید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه سران فتنه عددی نیستند، گفت: چیزی که مهم است عقبه فتنه ۸۸ است که از بیرون کشور هدایت می‌شد.

وی با اشاره به همکاری برخی تئوریسین‌های جنگ نرم در آمریکا و انگلیس با برخی از اصلاح طلبان و با بیان اینکه قبل از فتنه ۸۸ یکی از بزرگ‌ترین فیلسوفان آمریکا برای ارزیابی وضعیت اصلاح طلبان و ارائه مدل جنگ نرم وارد ایران شده بود، گفت: جان کین مسئول مرکز مطالعات دموکراسی در لندن، مهرماه سال ۸۸ برای ارزیابی شکست فتنه وارد کشور شد و با یکی از مراجع تقلید قم دیدار کرد؛ البته آن مرجع تقلید از ماهیت این شخص و دیدار اطلاعی نداشت. وی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی در کشور ما کرد و بسیاری از افراد از طریق او با دختر دیک‌چنی در دبی و هلند ارتباط برقرار کردند.

شریعتمداری در ادامه این جلسه در پاسخ به سئوالی پیرامون فعالیت جریان موسوم به انحرافی در کشور با بیان اینکه جریان انحرافی به خودی خود عددی نیست که بتواند در مقابل نظام اسلامی قد علم کند، گفت: اما مشکل و آسیب این است که جریان انحرافی به کانون‌های ثروت و قدرت متصل است.

وی با بیان اینکه صحبت از جن و جنگیری در جریان انحرافی را کسی انکار نمی‌کند، گفت: اگر جنی با جریان انحرافی در ارتباط باشد جن انگلیس است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: بعضی کارهایی که افراد جریان انحرافی انجام می‌دهند جن‌ها را متعجب می‌کند.

وی خطاب به حضار با بیان اینکه هر وقت مشاهده کردید جریانات ناهمگن و کسانی که با هم اختلاف نظر دارند کنار هم جمع شدند، به تابلویی که بلند کردند اعتماد نکنید، گفت: برای مثال در جریان فتنه سال۸۸، بهایی‌ها، سلطنت طلبان، اصلاح طلبان و... دور هم جمع شدند و تابلویی که بلند کردند این بود که می‌خواهند در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند. ولی بعضی از این افراد اصلا به نظام اعتقاد ندارند. برای شناسایی این موضوع باید از مواضع گروه‌ها و جریاناتی که در این گروه‌ها شرکت کردند مخرج بگیریم و هر‌گاه دیدید جریاناتی با یکدیگر اختلاف نظر دارند و یا اعلام اختلاف می‌کنند ولی مواضع مشترک دارند شک نکنید دستشان در دست هم است.

شریعتمداری افزود: جریان انحرافی و جریان فتنه مواضع مشترک در برخی از مسائل با هم دارند و به همین دلیل این جریان‌ها نهایتا به هم می‌پیوندند. وقتی مواضع آن‌ها مشترک است، نشان می‌دهد که در جایی بین این جریان‌ها پیوند وجود دارد و البته مدیریت بیرونی این جریان‌ها را به هم پیوند می‌دهد.

وی با اشاره به دوران صدر اسلام و با بیان اینکه در آن زمان خواص آلوده به نسبت جمعیت نسبت به حالا بیشتر بود و در آن دوران نگاه مردم عمدتا به خواص بود و این خواص بودند که از پیامبر مطالب را نقل می‌کردند. بنابراین اگر خواص می‌لغزیدند عده‌ای را با خودشان می‌لغزاندند، گفت: اما امروز اگر خواص بلغزند کسی نمی‌لغزد و این خواص هستند که خود را رفوزه می‌کنند، زیرا نگاه مردم متمرکز به خواص نیست بلکه متوجه رهبری است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در این بخش از سخنان خود در سخنانی که به نظر می‌رسید در رابطه با بحث وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم است گفت: بهتر است خودی‌ها هر چه زود‌تر به این نتیجه برسند به دلیل اینکه مردم منتظر آن‌ها نمی‌مانند؛ آن‌ها فکر نکنند اگر ۲ یا سه لیست دادند مردم از این لیست‌ها نماینده انتخاب می‌کنند.

وی افزود: دیگران از این شکاف استفاده می‌کنند، و به همین دلیل باید به این نکته پی ببریم که برای وحدت نیاز به تنازل داریم.

شریعتمداری با بیان اینکه تنازل برای وحدت نباید بر روی اصول باشد، گفت: در فتنه ۸۸ دو دسته از خواص سکوت کردند که یک دسته از این جریان مطلع بودند و سکوت کردند و عده‌ای دیگر عمق این فتنه را درک نکرده بودند.

وی در پایان تأکید کرد: این دو گروه حق ندارند در انتخابات نامزد شوند.

 



 
درباره وبلاگ

بابا در مورد زندگي جنيان سوال كنيد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جنیان و آدرس jenean.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 96412
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->